fredag den 1. december 2006

Reklamekrig...

Henrik Milling var på det dersens e-post så elskværdig lige at sende denne lille reklame- slash annonce- slash kommunikationskrig fra bilbranchen mellem BMW, Audi, Subaru og Bentley. Er vi enige om, at Bentleys svar er det sejeste? Se, dét er kommunikation...! :)

1. BMW lancerer en annonce...



2. Audi svarer...



3. Japanerne har også noget at sige...



4. ... Efterfulgt af dette sidste statement fra Bentleys øverste direktør... :)



Direkte link til dette indlæg:
http://juniorama.dk/2006/12/reklamekrig.html

5 kommentarer:

ollefar sagde ...

Ingen tvivl om, at Bentleys direktør har den længste i denne interne hvem-har-den-længste-pik-konkurrence - undrer i jer i øvrigt ikke, hvordan Subaru, kan nævnes i selvskab med de tre andre majestæstiske mærker?

Frededrengen sagde ...

Det er klar kommunikation!

kimblim sagde ...

Subaru er da det vildeste bil-mærke! Ville fandme hellere have en Impreza end en A4 eller 5-serie...

ollefar sagde ...

Bentley eller Subaru, hvad skal jeg vælge - hmmm... den smager lidt mærkeligt i min mund. Det kan da godt være, at Imprezzaen er fed i Gran Turismo, men helt ærligt, den passer kun til gaderæs på Nørrebrogade, hvis du hedder Ali Baba(undskyld fordommen), eller Petter Solberg

Anonym sagde ...

Henrik Sørensen kunne ikke ha' gjort det bedre...